dinsdag 16 mei 2017

Gratis e-book Start to bullet journal in 10 stappen



Woopwoop, eindelijk is het zo ver! Eindelijk kan ik jullie een projectje voorstellen waar ik al even mee bezig ben. Een tijdje geleden begon ik met het geven van workshops om je eigen bullet journal te starten. Ik vind die workshops fantastisch. Ik vind het zo leuk om nieuwe mensen te leren kennen, iedereen hun aanpak te observeren en vooral die nieuwe BuJo's te zien ontstaan.

Voor die workshops maakte ik een bundel van ongeveer 30 pagina's met uitleg en foto's. Ik heb die met liefde geschreven en ook heel wat werk in gestoken. Daarom wou ik er graag meer mee doen dan enkel gebruiken voor de workshops. Dus besloot ik hem te herwerken naar een light-versie en te publiceren als e-book. En dat helemaal gratis!

Ja echt, helemaal gratis! Enige wat je moet doen is je inschrijven op mijn nieuwsbrief. Dat kan via het formulier hier in de zijbalk ofwel hier onder aan deze mail. Je krijgt dan direct een mailtje waar de link naar het e-book. Je kan hem dan downloaden als PDF of als epub voor op je e-reader. Als nieuwsbrief-abonnee ben je trouwens altijd als eerste op de hoogte van alle nieuwtjes en krijg je af en toe leuke extra's zoals printables, toegang tot vlogs, ...




Wat is nu het verschil tussen de workshop en het e-book? Wel, het e-book is de lightversie zoals ik al zei. Hij bevat enkel een korte inleiding en mijn tien stappen plan om je eigen BuJo te starten. De tien stappen worden een voor een toegelicht, maar beknopter dan in de workshop en met minder voorbeelden. 

In de workshop heb ik ook al mijn volgeschreven notitieboeken bij en toon ik heel wat terwijl ik de uitleg geef. En kan je ook heel wat vragen stellen. Verder gaan we in de workshop ook samen aan de slag om te starten en is er heel wat materiaal aanwezig om creatief mee aan de slag te gaan. En mijn bijna 2 jaar BuJo-ervaring die krijg je er ook bij ;)




Maar voor iedereen die liever op zichzelf aan de slag gaat, is er dus het gratis e-book. Download het door onderstaand formulier in te vullen.



* indicates required


Ik ben heel benieuwd wat jullie van het e-book vinden! Hopelijk hebben jullie even veel plezier in er mee aan de slag te gaan dan ik had met het te schrijven.

Liefs,
Miss Pixie

P.S.: Een dikke merci aan Sarah Vens Fotografie voor de mooie foto's van de workshop dit weekend. Heel veel hartjes voor Sarah <3

6 opmerkingen:

  1. Zo goed gedaan! Ik heb me ingeschreven, en kijk uit naar een momentje vrije tijd zodat ik het e-book eens kan lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig inderdaad! Heb mij ook ingeschreven, want hoewel ik geen "start to" meer nodig heb na zelf al een aantal jaar een soortement bujo te hebben, ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar je document en de tips die je geeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment :)
      Hoop dat je er toch nog iets kan uithalen. Is wel heel wat beknopter dan mijn workshop natuurlijk, maar er staan toch nog heel wat ideetjes in.

      Verwijderen