Blogagenda 2017 (+ give-away)




Een nieuw jaar, nieuwe blogideeën. Ik maakte een leuke braindump in mijn Bullet Journal en zo ontstonden er plannen. Grote plannen en kleine plannen, wat nieuws en wat ouds. Dit is wat jullie kunnen verwachten van Miss Pixie's Blog in 2017:


  • Een verhuis!

    Na meer dan 3 jaar bloggen wordt het toch wel tijd om het wat serieuzer aan te pakken. Het lief is sinds vorig jaar zelfstandig programmeur en ontwierp samen met een vriend/collega een nieuw CMS-systeem. Ik heb er al wat mee mogen prutsen voor de website van Fairytale Inc. & ik vond het aangenaam werken. Dus eens die website gelanceerd is, wordt er gewerkt aan een nieuwe thuis voor Miss Pixie's Blog. Mét eigen domeinnaam. En misschien ook wel in het Engels voor alle posts en niet enkel voor de BuJo-posts... Wordt vervolgd.

  • De blijvertjes

    Een goed recept verander je niet, dus daarom zijn er enkele rubrieken & thema's die je ook in 2017 hier kan blijven volgen:

    - How I bullet journal

    - Pin it & make it

    - Happy Places

    - Boek reviews

    - Swapervaringen

    - Selfcare, selflove, selfimprovement, ... en meer van dat :) Persoonlijke, eerlijke posts zoals ik ze in 2016 regelmatig deelde en die tot mijn verbazing op heel wat (h)erkenning konden rekenen.


  • Nog steeds creatief

    Voor wie het zich afvraagt: ja, ik naai nog steeds. En ik haak, brei en maak juwelen. Maar niet zoveel meer voor mezelf, eerder voor de webshop. En dus halen er niet zo veel projecten de blog. Daar wil ik graag verandering in brengen dit jaar. Mijn voornemen is om elke maand 1 item voor mezelf te maken. Zo slinkt die voorraad stof misschien eens :')

En verder? Daarvoor reken ik wat op jullie ;) Wat zouden jullie in 2017 graag zien verschijnen op Miss Pixie's Blog? Meer naaisels, meer persoonlijke posts, ...? Of omgekeerd: welke posts mag ik voor jullie achterwege laten of minderen?


Ik wens iedereen een blogjaar vol schrijf- en leesplezier toe.

Liefs,
Miss Pixie

P.S.: Op de Facebookpagina van de Made by Miss Pixie-Etsyshop is er tot nu vrijdag een leuke give-away. Neem snel een kijkje ;) Alles wat je moet doen is de pagina liken en een reactie nalaten. Succes!

Reacties

  1. Succes met je plannen! Ben benieuwd naar de resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel succes! Naaisels vind ik altijd leuk om te zien verschijnen, zeker als je bv je eigen goesting doet met een patroon (of combinatie van) zoals dat kleedje met die veertjes
    maar doe vooral waar je goesting in hebt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx Delphine :)
      Ja dat jurkje, echt een succes. Ik kijk er zo naar uit om die terug te kunnen dragen :)

      Verwijderen
  3. VoLG je eigen creativiteit. Voor mij hoef je niets speciaals te doen maar gewoon verder doen zoals je bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voornemens! Ik wil terug wat meer naaien, de afgelopen 2 maanden is dat er veel te weinig van gekomen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken dat. Voor ik mijn kat had liet ik de naaimachine gewoon op mijn tafel staan, in het zicht, en toen naaide ik meer. Maar nu is dat dus geen optie meer want hij vindt dat veel te interessant :p
      Veel naaisucces en vooral naaiplezier!

      Verwijderen
  5. Knapknapknap! Ik blijf je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke voornemens! Ik kijk al uit naar de posts die gaan volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoera voor je eigen domein! Ale, op zich niets tegen blogspot - ik ben er ook begonnen -, maar ik ben zoveel contenter met dat eigen domein :)
    En verder: blog maar over alles waar je goesting in hebt. Want als er goesting achter zit, is het sowieso leuk om lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten