Geboortetraktaties en cadeautjes met de cameo

Vorig jaar waren de eerste 2 ortho-huwelijken een feit en dit jaar de 1e orthobaby's. Kleine baby Jenthe zag 2 weken geleden het levenslicht en ik mocht helpen met de geboortetraktaties te maken. Go cameo!

De mama besloot zich voor de geboortetraktaties te laten inspireren door het geboortekaartje: zelfde lettertype en zelfde kleur nl. goud. Verder wou ze het simpel houden: 2 verschillende geschenkjes zodat de mensen wel keuze hadden. Iets lekkers en iets nuttig. De keuze viel op zakjes met suikerbonen en kaarsenpotjes.

Ik bestelde glanzende gouden vinyl bij Feeërieke en mooie klemmetjes bij Atelier B Wholesale. De vriendin stuurde me een voorbeeld van het geboortekaartje en ik traceerde de naam en het hartje. Heel wat gepel en geplak later waren dit de resultaten.










Voor de collega's van haar man en zichzelf voorzag ze een grote pot voor de suikerbonen en die voorzagen we ook van het kleine wondertje haar naam.

Deze week gingen we op bezoek en koos ik zo een kaarsenhoudertje om bij het geboortekaartje te zetten. Natuurlijk gingen we niet met lege handen op bezoek.

Haar grote cadeau, een schommelstoel, gaven we al een tijdje terug. Maar we voorzagen nog wat budget voor een extra cadeautje.

Zo gaven we een eetsetje met panda's op (jammer genoeg geen foto van). Ik haalde opnieuw mijn cameo boven en pimpte een rompertje. Het eerste van een nieuwe traditie.

Een panda (that's our thing!) met daaronder orthobaby #1. Dat rompertje is zo klein en toch is het nog te groot voor haar!




Ik stopte het samen met een leuk kaartje en vlaggetje in een gepersonaliseerd koffertje. Mogen helpen met de geboorteschenkjes heeft zo zijn voordelen: ik moest enkel de naam nog wat vergroten voor op het koffertje.





Ik gaf ook nog een extra mini-cadeautje af van mij en mijn lief, omdat ik er in de Hema gewoon niet kon aan weerstaan: een rompertje en een doosje thee voor de mama en papa.




Alles werd ingepakt in zakjes van de Hema, met roze strikken er rond en (je ziet het moeilijk op de foto) kleine roze fopspeentjes.




Compleet verliefd op kleine Jenthe en toch ook wat op de geschenkjes. Wat vinden jullie er van?

Liefs,
Miss Pixie

Zakjes - Ava
Kaarsenhouders - Ikea
Klemmetjes - Atelier B Wholesale
Vinyl, flock, koffertje - Feeërieke
Rompers, zakjes, thee - Hema

Reacties

  1. Zo moooooooi! Gepersonaliseerde cadeautjes zijn de leukste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai daar heb je veel werk aan gehad. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een toffe cadeautjes maakte je!En de suikerbonen en theelichtjes zijn tof!Je hebt er je werk mee gehad!De andere toekomstige mama's van jullie groepje weten waar naar toe als ze zwanger zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. En werk dat je doet met liefde voelt niet als werk he.
      Er is er nog eentje zwanger en mijn nichtje ook, dus weet wat te doen ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten