Miss Pixie: Day 1

Al maanden loop ik rond met duizend-en-één ideeën in mijn hoofd. Het is soms zo erg dat ik er niet kan van slapen. Dan sta ik op en begin ik alles op duizend-en-één post-itjes te schrijven. En dat is niet echt zo handig. Maar vandaag heb ik eindelijk de stap gezet! Ik heb al mijn creativiteit weten te bundelen onder één grote noemer: Miss Pixie! Ik koos voor deze naam omdat ik ontzettend gek ben op elfjes en Pixie is Engels voor elfje. Zo begon ik dus enerzijds met deze blog en anderzijds met een facebookpagina (www.facebook.com/misspixiessewings) zodat mijn onrustige, creatieve geest ook eens iets productief voortbrengt!

De grootste reden om met een blog te beginnen, is een artikel dat ik schreef aan het begin van de zomer over "Generatie B(ewust)". Ik zag het al helemaal zitten en wou het artikel opsturen naar mijn favoriete magazine Flow in de hoop dat ze het gingen publiceren. Gelukkig woon ik samen met de meest nuchtere persoon op aarde (een mooi tegenwicht voor mijn dromerige, creatieve zelf) en die gaf me het advies om misschien toch eerst een blog te proberen voor ik het artikel opstuurde om zo te testen of mensen geïnteresseerd zijn in wat ik te vertellen heb. (Hij is overigens overtuigd van wel vermits hij mijn grootste fan en criticus is). Het artikel zelf zal ik de komende weken in verschillende delen posten.

En dan is er mijn project Miss Pixie's Sewings! Dat project is er voornamelijk gekomen door mijn beste vriendin Laura (nog eens heel erg bedankt daarvoor trouwens) toen ze besloot om me voor mijn verjaardag een naaimachine cadeau te doen! Een maand lang heeft ze de helft van mijn familie en vrienden bestookt met berichten en telefoontjes om dit voor mekaar te krijgen en ik moet zeggen dat het het meest geweldige cadeau ooit is! Na een aantal lessen van mijn mama en heel wat youtube-filmpjes, maakte ik onlangs een eerste kleine collectie voor de homesale van A sassy thing for jewels (www.facebook.com/asassythingforjewels) en het was meteen een schot in de roos! En daarom besloot ik een eigen facebookpagina te maken om mijn spulletjes te tonen aan het groot publiek. Dus, neem zeker eens een kijkje!

Groetjes,
Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten