What I liked about august

Wie me hier en op sociale media volgt, zal wel gemerkt hebben dat ik geen gemakkelijke maand achter de rug heb. Ik ben dan ook echt blij dat ik augustus kan uitzwaaien. Maar in moeilijke periodes doet het nog meer deugd om eens terug te blikken op de fijne momenten. Dus ik presenteer jullie de maand augustus in een notendop.



Mijn 3 favoriete blogposts hier op de blog:

  1. Hallo, ik ben Stephanie en ik ben hoogsensitief.

    Het is misschien raar om dit als een van mijn favoriete blogposts te noemen, maar dat is het echt wel. Het heeft therapeutisch gewerkt om mijn verhaal te delen. Ik voelde me achteraf echt veel beter. En dat kwam vooral door de vele lieve reacties en mailtjes die ik mocht ontvangen van gelijkgestemde zielen.

  2. Wat er van onder de naaimachine rolde: verjaardagscadeautjes voor het lief.
    De eerste keer kleding naaien voor een man, bleek een succes! Ik maakte het lief blij met mijn zelfgemaakte cadeautjes en dat kan niet anders dan mij ook blij maken. Hier komt zeker nog een vervolg op :)


  3. Do what you love #1
    Voor de curiezeneuzen onder jullie startte ik deze nieuwe rubriek waarin ik meer vertel over mijn weg naar zelfstandige in bijberoep en alles wat daar mee te maken heeft. En ik vind het wel fijn om met jullie een blik achter de schermen te delen.






De 3 beste blogposts die ik las:


  1. Waarom ik nog steeds in therapie ben - Tales from the crib

    Dat Kelly 1 van mijn blogheldinnen is, wisten jullie al langer. En dit soort posts bevestigt voor mij nog eens waarom ik haar zo een geweldige blogster vind. Het is niet altijd makkelijk om zo een persoonlijke zaken te delen in het openbaar en ik vind het enorm sterk dat ze dit kan. Het inspireert en motiveert mij om mijn verhaal te delen met jullie.
  2. Over hoogsensitiviteit en hoe ik een handleiding vond - Dietemiet

    In mijn hoogsensitief verhaal speelt Dietemiet een rol: zij was die andere blogster die mijn ogen opende (waarvoor heel veel dank!). Door mijn blogpost en vooral de reacties die er op kwamen, besloot ze om ook haar verhaal en dat van haar dochter te delen. Ik hoop ook snel mijn handleiding te vinden.
  3. Zachte mama - Emma en Mona

    Naar aanleiding van het boek van de fantastische madammen van The Gentlemom schreef Griet deze openhartige blogpost die voor mij o zo herkenbaar was, zelfs zonder het moederschap. Ik ben ook een zorger, een mama voor wie dat nodig heeft (en soms ook voor wie het niet nodig heeft). Eerlijk, mooi en openhartig: zo lees ik mijn blogs graag.
Mijn 3 favoriete Instagram-foto's:






Mijn 3 favoriete pins:

  1. DIY: kast van oude fruitkisten
  2. Hoe een patroon maken van een bestaand kledingstuk.
  3. Gratis printable met leuke naaidingetjes

3 x leuk (blog)nieuws:

  1. Ik mag 3 leuke naaiworkshops geven bij de nieuwe stoffenwinkel Sweej-Ke in Glabbeek. Twee ervan zijn kinder-workshops en dat vind ik echt superspannend!
  2. De workshopkalender zal ergens deze week online komen en je zal ook al kunnen inschrijven voor de workshops.
  3. De resultaten van de blogenquête zijn binnen en jullie kunnen er deze week meer over lezen!
Hoe was jullie maand augustus? Met welk gevoel blikken jullie terug?

Liefs,
Miss Pixie


Reacties

  1. Fijn om dit hier allemaal op een rijtje te lezen.Ik ga je eens op Pinterest opzoeken om te zien wat je allemaal voor leuks op je borden hebt staan ;-) Succes met je workshops en al de rest wat je ook maar gaat doen.Ohja goede start morgen met het nieuwe schooljaar,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk dat je me gaat opzoeken op Pinterest :)
      En dankjewel voor de lieve succes-wensen.

      Verwijderen
  2. Ik wens je een fijne septembermaand toe! En dat die maar lekker lang mag duren, want ik heb echt geen zin in de winter ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Judith.
      Echt? Ik hou eigenlijk niet zo van de herfst: al die regen enzo. Ik hou meer van de gezellige wintersfeer ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten