Miss Pixie's Sewings: de creatieve ideeën blijven komen

De afgelopen dagen heb ik veel tijd achter de naaimachine doorgebracht en ik wou jullie de resultaten niet onthouden! Vanaf nu zijn er ook pennenzakjes, gsm- en smartphonehoesjes en tablethoezen! Én eens alle bestellingen zijn afgewerkt, wordt er gewerkt aan nog nieuwe projectjes zoals keukenschortjes en een aantal nieuwe modellen van tassen met onder andere bamboe handvatten. Ook tegen de feestdagen heb ik nog nieuwe spullen gepland die wel in de smaak kunnen vallen als cadeau. Maar nu eerst enkele prentjes van wat ik de afgelopen dagen heb gedaan :)

Hoes voor mini Ipad

Pennenzakje met romantische bloemenprint

Hoesje voor Iphone 4 in romantische bloemenprint


Pennenzak in een girly bloemenprint

Voor meer info of om een bestelling te plaatsen, kan je terecht op https://www.facebook.com/misspixiessewings of kan je mailen naar misspixiessewings@gmail.com!

Groetjes,
Miss Pixie

P.S.: Ik heb een tutorial rond 'Start to sew' gepland staan met daarin tips die elke beginneling kan gebruiken. Speciaal voor mijn lezers die ook gebeten zijn door het DIY-virus en naaien eens een kans willen geven!

Reacties

Populaire berichten