1 dag Rotterdam, 7 beelden

Snarky Puppy en het Metropool orkest live in de Rotterdamse Schouwburg


We overnachtten in het CitizenM hotel. Wat een megacool hotel! Kingsize bed, geen buitenmuur maar een gigantisch raam, grote tv, ...

... een leuke douchecabine én alles was te bedienen met een tablet! Van het sfeerlicht, tot de gordijnen en de wekker toe! Keizalig :)

Ontbijten deden we uiteindelijk niet bij "Bagels & beans", maar gewoon in het hotel omdat het daar zo gezellig en mooi ingericht was.

Daarna verwonderden we ons over de gekke Rotterdamse architectuur.

En brachten we een bezoek aan dé place to be voor elke foodlover: de markthal! Moest ik in Rotterdam wonen, zou ik enkel nog hier inkopen doen! 

Tot slot aten we bio hamburgers bij Pickles in de Markthal. Smullen!

Reacties

  1. Leuke uitstap als ik dat zo lees en de foto's zie.Ik ga volgende week een weekendje naar Amsterdam,we kijken er naar uit,alle 6,van 68 jaar tot 18 jaar en nog wat er tussenin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh Amsterdam, dat vind ik geweldig ;)
      Tip: keigoeie Italiaan in de Lange Leidse Dwarsstraat, is op een hoek ;)
      Geniet er maar van!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten