Midzomerswap

Al meer dan een week stond er hier een doos met een mooi roos papiertje rond. Het kriebelde om ze open te doen, maar ik was braaf en opende ze pas vandaag zoals afgesproken. Waarom ik een pakje kreeg? Wel, ik deed mee aan de Midzomerswap van de  Facebookgroep Swapperdeswap. Het is al mijn 3e Swap waar aan ik deelnam. (Hier en hier kan je er meer over lezen)

Deze keer mocht ik ruilen met iemand die voor de eerste keer deelnam aan een swap. Ik kreeg een leuk zelfgemaakt kaartje, en kussen in de vorm van een uil met daarop mijn leeftijd geflockt (vermits ik tijdens de MZS verjaarde), een gehaakte bladwijzer met uiltjes en een haakmagazine. 

Dankjewel swapmaatje :)

Ik verstuurde natuurlijk ook een pakje. Mijn swapbuddy was Fien van de blog Staruur, een leerkracht en mama van 3 kindjes. Ze is fan van de stofjes van Soft Cactus. Meer info dan dat had ik niet nodig om aan de slag te gaan. Meer inspiratie dan tijd!

Fien kreeg een ringmap en schrift gekaft met een Soft Cactus stofje.
Ik maakte een bijpassende pennenzak die ik vulde met balpennen en post-itjes
(en je kan als leerkracht nooit genoeg hebben van beide!).

De binnenkant van het schriftje kreeg een vrolijke tekening en tekstje,
de map werd afgewerkt met prenten uit Flow Magazine.

Haar 3 jongens kregen ook een pakje: de 2 jongsten een kleurpotlodenrol
en de oudste kreeg een pennenzak met stiftjes.


Ik hoop dat Fien en haar jongens heel blij zijn met hun pakjes! 

En nu heb ik even geen Swapperdeswap-swap meer gepland staan. Ik ga me eventjes concentreren op de Miss Pixie Ruilt-acties hier op de blog en andere toekomstplannen waar je deze week meer kan over lezen.

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. Via jou ben ik ook op die swap groep gekomen. Doe nu ook voor de eerste keer mee. Nu is het budget 10 euro, vraag me af hoeveel het bij jullie was bij de midzomerswap?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh super :)
      Ik ga deze overslaan.
      euhm, 15euro incl. Verzending dacht ik. Maar ik ben elke keer ietsje over budget gegaan. Veel swapplezier :)

      Verwijderen
    2. Aha ok :-).
      Logisch dat het dan een pak meer kan zijn dat nu. Nu is het budget 10 € incl. verzending.
      Nu mag mijn brein op hol slaan :D. Hihi ^^

      Verwijderen
    3. Slim shoppen is de boodschap ;)
      Ik moet nu ook wel zeggen dat ik alle stofjes die ik gebruikte nog thuis had liggen. Dus ik kocht enkel de andere materialen (lang leve Action!).

      Ben al benieuwd naar je maaksels!

      Verwijderen
  2. Wel vergeten zeggen dat ik het mooie/fijnz pakjes vind

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap! Zowel jij als je swapmaatje hebben leuke dingen gezocht voor elkaar. Ik merk precies wel dat er wat zelfgemaakte spullen bij zaten? Ook op een andere blog heb ik zelfgemaakte spulletje gezien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx.
      ja, de bedoeling is dat je zelf cadeautjes maakt en eventueel aanvult met enkele gekochte items als dat binnen je budget past ;)

      Verwijderen
  4. Deze swap heb ik overgeslagen,de nieuwe daar doe ik wel aan mee en morgen mag ik mijne verjaardagsswap open doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog een gelukkige verjaardag ;)
      Was het een leuk cadeautje dat je kreeg van je Bday Swap?

      Verwijderen
  5. Hele toffe pakjes met mooie stofjes! En zo tof dat je ook iets maakte voor de kindjes. Ik vind dat swap-concept zo tof, maar vraag me wel af waar iedereen toch de tijd vindt om zo'n prachtige dingen te maken, en dat dan voor een onbekende. Ik kom er niet aan toe en snap dan ook dat je nu andere prioriteiten stelt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Saskia.
      Ik maak graag cadeautjes :) Ik kan daar meer van genieten dan als ik iets voor mezelf naai. En je krijgt ook altijd een leuk pakje terug :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten