Bloggers voor Rode Neuzen Dag

Het idee was er vorig jaar al: iets organiseren voor Rode Neuzen Dag. Want het is een goed doel dat recht naar mijn hart ging. Maar op dat moment was het me te veel,  mijn hoofd en mijn lichaam wou niet niet mee. Na een jaar met ups & downs werd het thema van Rode Neuzen Dag nóg belangrijker voor me. Dus hier ben ik er mee. Ik presenteer jullie vol enthousiasme mijn project "Bloggers voor Rode Neuzen Dag".



Jullie moeten geen schrik hebben mannekes: ik vraag niet om geld. De kracht van bloggen ligt ergens anders. Onze kracht ligt in het delen van verhalen. En daardoor creëren we bewustzijn. En dat is dus het doel van mijn actie: meer awareness brengen voor kinderen & jongeren (en eigenlijk ook volwassenen) met een psychische kwetsbaarheid. Want die kwetsbaarheid is er potjandorie te veel. En heel wat van dat gedrag wordt afgeschilderd als "pubergedrag" zonder na te denken over de oorzaken.

Hoe gaan we die verhalen nu delen? Via een tag die ik volgende week zal lanceren en zelf zal invullen. Ik ga niemand specifiek taggen, maar hoop dat heel veel bloggers zich spontaan zullen aanbieden om de vraagjes op hun blog te beantwoorden. Als je de tag invult, mag je me dit laten weten en dan deel ik hem op de Facebookpagina van "Bloggers voor Rode Neuzen Dag". Want het scheelt als je deelt ;)

Wil je tonen dat jij dit project steunt? Dat kan door het "Bloggers voor Rode Neuzen Dag"-logo in de zijbalk van je blog te zetten. Je kan dat logo HIER downloaden.

Oh, en misschien heb ik een beetje gelogen over dat geld... Naast het creëren van awareness zou het ook leuk zijn als deze actie wat geld opbrengt. Daarom verkoop ik broches met een gehaakt rood neusje :) Deze kosten €3 (incl. verzending) en de opbrengst gaat helemaal naar Rode Neuzen Dag. Je kan je Rode Neus-broche bestellen via het e-mailadres misspixiesblog@gmail.com.



Doe je mee? 

Liefs,
Miss Pixie


Reacties

  1. Wat een fantastisch project. Ik doe heel graag mee. Onlangs deelde ik nog dat Unique Marieke soms een dik masker heeft vol tranen... Wel, ik wil graag proberen mijn verhaal te delen. Ik kijk al uit naar de tag. En, nu al merci ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het taboe rond psychische kwetsbaarheid en ziektes is volgens mij nog veeel te groot. Daarom vind ik dit echt een prachtig initiatief van jou! :D .x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt heel erg goed, ik wil ook wel met je meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook graag meedoen, een heel leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat ook jij Rode Neuzen Dag steunt, dat doe ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten