What I liked about ... september

In een poging om terug meer en vaker te bloggen, besloot ik om deze oude rubriek van onder het stof te halen. Ik denk dat het intussen 3 jaar geleden is dat ik de laatste What I like about publiceerde. Tijd om de draad terug op te pikken en elke maand mijn favorietjes met jullie te delen.




Mijn favoriete blogpost hier op de blog

Euhm.. Ik publiceerde enkel dit blogbericht, dus bij deze dan direct mijn favoriet :p

De beste blogpost die ik las

Ik las amper blogposts. Dus deze blijf ik jullie deze maand schuldig.

Mijn favoriete Instagram-foto

Eentje over onze reis naar Corfu en hoeveel heimwee ik daarnaar heb.


Een bericht gedeeld door Stephanie Wauters (@misspixie1990) op

Mijn favoriete Pin

Ik heb niet echt een specifieke pin, maar wel een verzameling met ideeën voor een (of ja enkele) nieuwe tattoo's verzameld. Nu dringend eens werk maken van een afspraak.

Favoriete pagina in mijn bullet journal

Dat was er eentje van op reis :) Met een heleboel stickers en het ticketje van het Achillieon er bij geplakt.

Gezien op Netflix

The Magic Pill. Zien! Echt doen! Het is een docu (vertelde ik al dat ik heel graag naar docu's kijk?) over het ketogeen dieet als"medicijn" voor veel voorkomende ziektes zoals diabetes. Ik vond het echt heel interessant en ik raakte opnieuw gemotiveerd om wat minder koolhydraten te eten.

Verder was ik ook onder de indruk van de docu-reeks Afflicted. Die gaat over chronisch zieke mensen, de verschillende aspecten van chronisch ziek zijn en de grens tussen ziekte en psychosomatische symptomen. 

Gelezen

Ik las maar liefst boeken in september (lang leve op vakantie gaan!). Mijn absolute favoriet en een aanrader was het selfimprovement boek "The life changing magic of not giving a f*ck" van Sarah Knight. Heel nuttig wat ze verteld en heel onderhoudend geschreven. Ik ben fan van dat mens! Ik zette intussen haar 2 andere boeken ook al op mijn e-reader.




Geluisterd

Aflevering 9 & 10 van mijn favoriete podcast: Werk & leven. Anouck en Kelly zijn echt 2 topmadammen die geweldige content maken. Hun podcast is er elke keer boenk op en ik kijk heel erg uit naar hun 2e seizoen. 

Mijn favoriete creatief project

Zonder twijfel mijn nieuwe handtas die ik alweer zeer lastminute (de avond voor we op het vliegtuig stapten, ahum) in elkaar naaide. Maar meer daarover volgt maandag ;)

Hoe was jullie september? 

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten