Kriebels..

Pfffff.. Wat is het soms toch druk! Tijdens het schooljaar lijk ik maar amper tijd te hebben voor de dingen die ik graag doe: bloggen, naaien, koken, ... Maar volgend schooljaar ga ik daar toch wat verandering in proberen te brengen. Het leven is meer dan alleen maar werken ;)

Daarbij werd ik een tijdje geleden lid van een facebook-groep - Naaien voor vriendinnen - en zag ik regelmatig leuke blogs passeren. En dus begon het bij mij ook weer te kriebelen ;) Er zaten al tijden lekkere recepten en leuke tutorials in mijn hoofd en ik kan niet wachten om ze met jullie te delen! 

Dus.. op naar heel wat creatieve posts :) En dat gezegd zijnde, ga ik nog wat verder werken aan het projectje van de avond: vilten babyschoentjes. 




Deze maakte ik vorige week :)
Ik begin er wel al handiger en sneller in te worden :)
Work in progress



Creatieve groetjes,
Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten