40 dagen bloggen, part 2 + winnaar Febujoari giva-away


Vorig jaar ontstond er in Kathleen haar cursusgroep Meststoffen voor je blog een leuk project voor tijdens de vastenperiode. In plaats van dagen zonder vlees, dagen zonder suiker, … gingen wij 40dagen bloggen. De spelregels waren simpel: 40 blogposts waarbij je schreef waarover je wou, we kregen blaadjes met thema's en blogpostideeën ter inspiratie en we konden 6 skipdagen inzetten. Ik dacht dat het me nooit zo lukken, maar was des te fierder toen het project wel sloeg.




Het project betekende heel wat voor mij op gebied van mijn bijberoep. Ik ging alles wat serieuzer en planmatiger aanpakken dan dat ik voordien deed. De nieuwsbrieven, het gratis e-book rond bullet journaling en de workshop ontstonden ook in die periode. Het was de boost die ik nodig had om er echt voor te gaan. Vandaar dat ik ook geen seconde twijfelde om me in te schrijven voor de editie dit jaar.

Hoewel dat misschien ook niet helemaal waar is. Ik aarzelde even. Gewoon omdat er momenteel zo veel gaande is dat ik me afvroeg hoe ik die dagelijkse blogposts daar nog ga bijkrijgen. De komende weekends zitten propvol met workshops, markten en optredens van het lief zijn band. Ik ga nog steeds deeltijds werken en ben intussen ook volop aan het solliciteren voor een nieuw hoofdberoep, vermits mijn contract binnenkort afloopt. Veel aan de hand dus. (Jullie willen echt niet zien hoe het huishouden er aan toe is ;p Staat niet zo hoog op het prioriteiten-lijstje :p)

Maar ik wil het toch een kans geven, vooral omdat ik er de vorige keer zo veel heb uitgehaald en zo veel fun heb aan beleefd. En ook: het is een project zonder verplichtingen. You do you en niemand gaat je nakijken als je de 40 dagen niet haalt. Het is gewoon een leuke uitdaging.






Maar om mezelf het wat gemakkelijker te maken te maken heb ik een plan opgesteld voor de komende weken:
  • de rubriek “Het bullet journal van...” zal tijdens de 40 dagen bloggen wekelijks verschijnen op zondag i.p.v. Tweewekelijks. Dat wil ook zeggen dat ik waarschijnlijk wel nog wat gastbloggers kan gebruiken. Je kan me daarvoor mailen op misspixiesblog@gmail.com :)
  • ik ga wekelijks 1 lijstjespost plaatsen, you love it or you hate it, maar lijstjes schrijven vlot ;)
  • ik was bezig aan een nieuwe rubriek rond Girlbosses en die ga ik nu wat in stroomversnelling zetten zodat ik er ook al enkele kan online zetten tijdens deze periode

Verder mag je nog rekenen op bookreviews, productreviews, bullet journal posts en ik ga mijn uiterste best doen om hier ook nog eens wat genaaid en geknutseld online te krijgen. En verder vraag ik me vooral af of jullie nog vragen hebben die jullie hier graag willen beantwoord zien? Dingen die jullie graag nog over mij willen weten? Of zijn er voor jullie enkele oude rubrieken die ik terug van onder het stof moet halen?

Ziezo, blog 1 van de 40 is een feit. Wel eentje vol praktische mededelingen, maar we moeten ergens beginnen he.

Oh ja, jullie hadden we winnaar van de Febujoari winactie nog te goed. En dat is geworden reactie nummer 27 van SarahD. Proficiat Sarah! Je mag me mailen op misspixiesblog@gmail.com :)

Liefs,
Miss Pixie

#40dagenbloggen 1/40
Aantal ingezette skipdagen: 0/6

Reacties

  1. Dat is nog eens een goede start van de 40 dagen :) veel succes en gefeliciteerd Sarah :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, jij ziet het zitten! Alvast goed bezig met het plannen!
    Ik heb zelfs al moeite om 1 blog per week online te krijgen, dus die 40-dagen is toch wel een beetje te hoog gegrepen voor mij. Maar ik kijk al uit naar de vele posts van de deelnemers! En wie weet doet zien bloggen mij ook wat meer bloggen ;-)
    Succes en vooral veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog een lijstjesfan *zwaait* dus laat maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten