#projectblogboek: 100 Happy days (Day 11, 12 & 13)

In het weekend lijkt het me maar niet te lukken om mijn #100happydays foto's op mijn blog te krijgen. Maar ja, look at it on the bright side: je krijgt een driedubbele portie happy-foto's ;)

Day 11:


Zaterdag bleven het vriendje en ik lekker lang in bed. Hij moest slaap inhalen omdat hij een hele nacht horror films had bekeken op de Halloween-night in de Kinepolis (jaarlijkse traditie die niet aan mij besteed is) en ik zat met een overbelaste rug en kon dus wat extra rust gebruiken. We sloten onze luie dag af met een etentje bij Arcadi Café in Brussel. En bij een lekker etentje kon een aperitiefje niet ontbreken! Trouwens: Arcadi café is een absolute aanrader als je eens in Brussel bent! Altijd een heel gezellige drukte. Als dessert kan ik de citroen-meringue taart warm aanbevelen :)

Day 12: 


Gisteren was een drukke laatste vakantiedag. We spendeerden de namiddag op een familiefeest waarbij we ons konden tegoed doen aan een hele hoop lekkernijen. Ik was 's avonds heel blij dat ik in bed kon kruipen, het zag er zo warm en knus uit! Zeker met de nieuwe lakens die afgelopen week kocht tijdens mijn shoptripje in de Primark. 

Day 13: 


Maandag is niet mijn favoriete dag, en een maandag na de vakantie is al helemaal niet mijn favoriete dag. En vandaag was eerlijk gezegd alles behalve een topdag. Maar dan zorgen die kleine monstertjes er toch weer voor dat je weet waarvoor je het allemaal doet. Zo kreeg ik vandaag deze tekening van een van de kleuters. Toen ze de tekening bovenhaalde, zei ik dat ik ze aan de klasjuf zou afgeven. Daarop zei ze "Nee, is voor jou". Dat tovert toch wel een smile op mijn gezicht. En voor ik naar huis vertrok, kreeg ik nog een hele spontane en warme knuffel. Toen ik vroeg waarom ik zo een dikke knuffel verdiende, haalde ze haar schouders op, lachte ze en knuffelde ze me nog eens. Ik voelde een traantje opkomen van ontroering. En dat traantje rolt over mijn wang terwijl ik dit schrijf.




Reacties

  1. Oh zo lief van dat kleutertje voor die tekening,die knuffel en die emotie die ze je gaf.♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, af en toe - achja, meestal - zijn ze om op te eten :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten