Mijn dag in 10 kleine gelukjes



Eigenlijk had ik vandaag een enorme baaldag: om 7u gewerkt door boormachines en roepende werklui; daarna terug in slaap gevallen en de wekker niet horen afgaan; tas koffie omver gestoten over mijn ontbijt; ... En dat was voor 12u! Toen ik thuiskwam van het werk wou ik nog maar 1 ding: in bed kruipen en de dag vergeten. Maar na een warm bad en een meditatie-oefening bekeek ik het even van de zonnigere kant. Ik deel met jullie mijn dag in 10 kleine gelukjes.

  1. Mijn winterjas hangt terug in kast en is ingeruild voor mijn leren jas.
  2. En mijn winterlaarzen maakten plaats voor sneakers.
  3. Ik had een parkeerplaats helemaal vooraan op de parking i.p.v. op het modderige stuk achteraan.
  4. Collega's die me tijdens de vergadering gewoon koffie uitschenken zonder het te vragen. They know me so well.
  5. De teleurstelling bij enkele gasten dat het vandaag geen crea-atelier was en de vraag of het donderdag toch echt wel is. Want dat crea-atelier leuk is :)
  6. Pasta. Een heel groot bord.
  7. Say yes to the dress. TLC to the rescue met hersenloze tv-programma's.
  8. Een lekker warm bad.
  9. Dobby die een halfuur lang op mijn buik kwam liggen en zo luid spinde dat de buren het volgens mij konden horen.
  10. Dat ik toch nog een blogpost online heb gekregen. Dikke duim voor mezelf!
En wat was jouw klein gelukje van de dag?

Liefs,
Miss Pixie

#40dagenbloggen: 14/40

Reacties

  1. Dikke duim voor je! Ik kwam deze morgen op mijn werk en er was een vergissing gemaakt want mijn collega was er ook. Ik mocht naar huis!! Onverwacht vrije dag, voor mezelf genaaid 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zo zalig!
      Dat is wel heel veel reden om blij te zijn :)

      Verwijderen
  2. Nr 10 ben ik voor mezelf ook heel blij mee, mijn nr 6 waren frietjes van de frituur. Alleen nr 1 & 2 heb ik nog niet goed gedurfd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo doe je dat, al mag het soms ook gewoon keihard tegensteken.
    Je post deed me denken aan deze post van Alexandra Franzen: today is not over yet (http://www.alexandrafranzen.com/2015/01/18/today-is-not-over-yet/)
    Sindsdien probeer ik ook vaker dat als mantra te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een heel goeie om te onthouden als mantra! Ik ga hem noteren ;)

      Verwijderen
  4. Elke dag schrijf ik in mijn bujo een klein geluk van de dag. Even daarbij stilstaan maakt dat je de lastige dingen even vergeet. Vandaag: tijd maken voor men oma, samen met haar een babbeltje en een tasje thee. Momenten om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe dat ook elke dag :) Altijd fijn om eens terug te bladeren doorheen de maand :)

      Verwijderen
  5. Super dat je ook op een baaldag de kleine gelukjes kan zien! Afgelopen week had ik het véél te warm op de fiets in mijn winterjas, zooo zalig eigenlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten