Bullet journal België Lenteswap (+ vlog)

We zijn intussen al toe aan de derde editie van de Bullet journal België swap :) Hoe geweldig is dit niet? Voor deze editie kreeg ik assistentie van twee topdames die zich spontaan aanboden om zo wat werk uit mijn handen te nemen. Eigenlijk heb ik amper wat moeten doen, wat ze deden het fantastisch. Anna & Bieke: een dikke merci, want zonder jullie was er dit jaar nog geen swap online gekomen.

Tijdens deze swap versturen we leuke bullet journal supplies naar swapmaatje en ontvangen we van een ander geheim swapmaatje. Ik stelde voor mijn swapmaatje een pakketje samen met allerlei papieren goodies zoals kleurenplaten en prentjes, washitape, post-its, stickers, stempels en een zelfgemaakt stencil. Ik hoop dat ze er blij mee is.




Ik zelf werd ontzettend verwend door mijn swapmaatje met een schoendoos vol moois! Benieuwd naar wat er inzat? Kijk dan naar snel naar de unboxing video die ik maakte.




Wil je ook eens swappen? Wordt dan snel lid van Bullet Journal België Swapgroep.

#40dagenbloggen 29/40
Aantal ingezette skipdagen: 7/6  

Reacties

  1. Ik heb echt drempelvrees voor die swaps. Ik vind dat superleuk. Maar ik denk altijd dat ik veel te weinig tijd ga hebben om iets deftig uit te zoeken. En ik beschouw mezelf als te weinig creatief daarvoor en heb echt wel schrik dat het zou tegenvallen voor degene die het krijgt, 🙊

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten