Happy donderdag!

Heej lieve lezers!

Hoe was jullie donderdag? Bij mij alvast geweldig. En dat kom vooral omdat ik er in geslaagd ben om de uitdaging van vandaag - verras iemand die het niet verwacht, maar wel verdiend - tot een zeer goed einde te brengen en een glimlach te toveren op heel wat gezichten. Mijn vriend verraste ik met een doosje vol lekkers in zijn rugzak samen met een briefje waar op stond "Ik wens je een chocotoffe dag". Mijn collega's gaf ik allemaal een chokotoff met daaraan een kaartje met "Jij bent chocotof!". Dat zorgde voor toch wel wat blije gezichtjes op de vergadering. (Met snoep kan ik eigenlijk al niet veel verkeerd doen bij de meeste collega's ^^) Ik was heel blij en vond het zeer hartverwarmend dat zo een klein gebaar heel erg op prijs werd gesteld. Wie hebben jullie verrast vandaag? En hoe? Reacties hieronder zijn meer dan welkom!



Het Chocotoffe initiatief :)
De opdracht voor morgen is heel simpel: zeg 'goeiedag' tegen iedereen die je tegenkomt in de straat, tijdens het boodschappen doen, in de lift, ... Een heel simpel, klein gebaar die gegarandeerd een smile op iedereen zijn gezicht tovert. Want geluk zit hem in de kleine dingen :)

Oh ja, dan was er ook nog de instagram-challenge! Een foto van eten waar je gelukkig van wordt. Ik eet heel graag dus er zijn veel dingen waar ik blij van word - paaseitjes, kinder bueno's, nutella, chocoladetaart, spaghetti, ... - maar vandaag was het ... frietjesdag!


En frietjes van de frituur daar word ik altijd héél blij van! De instagram-challenge voor morgen is een foto van iets buiten dat je blij maakt: een terrasje; een speeltuin; wolken in een gekke vorm; ...

Ik wens je nog een zeer fijne donderdagavond en een happy vrijdag!

Groetjes,
Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten