Happy woensdag!

Dag lieve lezers,

gisteren was ik een beetje een warhoofd en vergat ik mijn post online te zetten.. Woops! Maar vandaag ben ik er weer! En om het goed te maken post ik hierna nog een overheerlijk tiramisu-receptje :) De instagram-challenge voor vandaag was een foto van een dier dat je blij maakt. Ik had wat moeite om te kiezen dus werd het deze leuke diertjescollage:


De instagram-opdracht voor morgen is een foto van iets van eten waar je blij van wordt: chocolade, frietjes, spaghetti, .. of toch maar een appel? Het kan allemaal! Vergeet vooral niet om de hashtag #misspixieshappyweek te gebruiken!

En voor de "wees-eens-lief-voor-iedereen" heb ik de volgende opdracht klaar: verras eens iemand die het totaal niet verwacht, maar het wel verdient! Ik heb alvast een leuk idee.. Meer hierover volgt morgen!

En dan wens ik iedereen nog een hele happy woensdagavond!

Groetjes,
Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten