Happy Monday

Dag lieve lezers!

Iedereen een happy start van deze week gehad? Ik alvast wel! Voor de instagram-challenge zette ik voor het onderdeel iets op je werk/school/.. dat je blij maakt deze foto online:


Dit is een foto die ik vorige week nam toen we buiten op de speelplaats hebben gewerkt in het zonnetje. Het thema van de week was "kriebelbeestjes" en als voorbereidende schrijfoefening hebben we de kleuters met krijtjes slakken laten tekenen op de speelplaats. Het was echt heel leuk om te doen en zeker als je ondertussen van een warm lentezonnetje kan genieten! De instagram-opdracht voor morgen is een foto van iemand die je gelukkig maakt!

En dan zijn er nog de andere opdrachtjes! Iedereen meegedaan vandaag en drie personen een oprecht compliment gegeven? Goed zo! Dan volgt nu de opdracht voor morgen: verras je vriend, familie, vriendinnen, kotgenoot, ... met hun lievelingseten of lievelingsdessert! Als dat niet voor lachende gezichtjes gaat zorgen, weet ik het ook niet meer!

Ik wens iedereen een happy dinsdag toe! Vragen en reacties m.b.t. deze happy week zijn zeker welkom onder elk bericht! En vergeet ook niet op facebook en instgram de hashtag #misspixieshappyweek te gebruiken!

Groetjes,
Miss Pixie

Reacties

Populaire berichten