Perfect?-challenge: stemmen en inschrijven maar!



Vorige week lanceerde ik de eerste fase van de Perfect?-blogchallenge. En dat was met een klein hartje. Want ik blog hier maar over loslaten en dat niet perfect ook goed is & dan kom ik af met zo een challenge. Gelukkig had iedereen door dat de naam vooral gebaseerd is op het TV-programma en weinig te maken heeft met perfectie op zich.

Met wat dan wel? Met alle selfimprovement boeken die ik las en docu's die ik bekeek en die me hét ideale, perfecte, gelukkige leven beloofden als ik hun methode volgde. Ik volg er al een paar, maar dat ideale, perfecte, gelukkige leven is er nog steeds niet. Misschien doe ik iets verkeerd of misschien zijn die boeken toch niet helemaal juist. En dat gaan we samen onderzoeken. Daar gaat de challenge over!

En jullie beslissen mee hoe de challenge er zal uit zien. Zowel qua organisatie als qua inhoud. Hoe? Door via DEZE LINK een Google-form in te vullen waar je kan meebeslissen over:
  • De organisatie van de challenge: elke week een vastgelegde challenge, geen vastgelegde challenges maar wel thema's, afwisseling tussen beide, ...
  • De dag waarop we onze post online zullen zetten.
  • De challenges/onderwerpen die aan bod zullen komen.
Ik geloof in democratie dus overal gaat op dat de meeste stemmen tellen ;) Wil je graag deelnemen, maar heb je geen blog? Dan kan je ook deelnemen via Instagram of YouTube. Ik vraag in het Google-form ook naar jullie gegevens zodat ik een lijst kan opstellen met alle deelnemers.

Nu zondag mogen alle deelnemers een mailtje verwachten met daarin het verloop van de challenge en de link naar de Facebookpagina. Wil je later aansluiten of maar enkele challenges meedoen? Dan kan dat natuurlijk ook. Het moet vooral een leuke challenge zijn tijdens deze zomermaanden. Inschrijven zorgt er vooral voor dat je op de hoogte blijft en niet dat je verplicht bent om mee te doen.

Ik vind het alvast spannend en ben benieuwd naar wat jullie allemaal gaan kiezen!

Liefs,
Miss Pixie



Reacties

  1. Done! Heel benieuwd naar wat het gaat worden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je iedereen erbij betrekt! Ik heb de vragen ingevuld, maar soms waren er wel meerdere opties die me aanspraken, terwijl je maar 1 of 3 mocht kiezen. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ingevuld! Blij dat het wel mogelijk was om meer dan 3 opties aan te vinken, zo kon ik eerst alles aanvinken wat ik leuk vond (veel te veel :) ) en dan die keuzes terugbrengen tot 3, moeilijk! Benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik heb zo'n spijt dat ik hieraan niet kan meedoen!
    Met die maand in Macau lijkt me dat een beetje onbegonnen werk!
    Maar ik wil je super veel succes wensen en ik ga zeker wel komen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me wel leuk om aan mee te doen dus ik heb de enquête ingevuld. Ik ben wel benieuwd naar het verloop en ik hoop dat ik de thema's ga kunnen toepassen op mijn blog omdat ik als rode draad toch wel handwerken in het algemeen wil houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, ik heb de enquête ingevuld. Ik vind het een super leuk idee. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ingevuld. En pas daarna beseft dat sommige challenges moeilijk uit te voeren zijn op vastgelegde tijdstippen. Afspreken met vrienden, ontspullen of elke dag je uitstelgedrag aanpakken, dat gaat bvb niet terwijl je op reis bent. Ik doe waarschijnlijk niet heel de zomer mee, maar ik vind hoedanook super dat je zo'n mooie challenge op poten zet. Merci Stephanie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren ook ingevuld, maar ik zie nu pas dat ik maar 3 dingen mocht aanduiden. Wat ik dus niet deed... oeps! Ik ben benieuwd naar de challenge! De komende weken zijn we wel met vakantie, dus zal ik even moeten skippen. Mijn hoop is om wel over de vakantie te kunnen bloggen, want de laptop gaat mee. Maar de challenge zal pas voor daarna zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb - redelijk laat gezien de challenge natuurlijk al bezig is :) - me toch nog ingeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten