#projectblogboek 2/120: Het verhaal achter een foto


Winter 2012-2013. Een heel koude winter met veel sneeuw. Voor kerst besloot ik om aan Meneer een weekendje Amsterdam cadeau te doen. Ik was in mijn laatste jaar aan de Hogeschool een week naar Amsterdam geweest met de opleiding en vond het een geweldige stad. Ik boekte een weekend eind januari. En op de foto zie je hoe het rond ons hotel uitzag. Het was ijskoud, zo'n -15° en alles lag bedekt met ijs. Van Amsterdam zagen we vooral de binnenkant van diverse winkels en van de Starbucks. En net toen we naar huis gingen vertrekken, begon het keihard te sneeuwen! Heel de auto ingesneeuwd net als de wegen. Ik denk dat we er 6 uur over gedaan hebben om terug thuis te raken. Ondanks dat we weinig van Amsterdam zagen, hadden we wel een geweldig weekend waarbij we eens lekker lang konden uitslapen en ons tegoed deden aan liters koffie en warme chocomelk met de daarbij horende lekkernijen. En we besloten eens terug te keren naar Amsterdam tijdens de lente of de zomer.

Reacties

Populaire berichten