52 manieren om je leven eenvoudiger te maken: Recycle-app

Donderdagochtend haastte ik me het huis uit, want ik moest op tijd in Brussel zijn voor een bijscholing. Net toen ik buitenkwam, zag ik twee vuilnismannen een hele hoop PMD-zakken meenemen en in de vuilkar gooien. PMD-zakken van onze hele gebouw minus die van ons, want ik was al voor de tweede keer op rij de zakken vergeten buiten te zetten en mijn vriend had er ook niet aan gedacht. Tedoeme toch.

Dat is zo iets dat wel eens durft gebeuren: PMD, papier en glas komen ze 1 keer in de maand ophalen en als ik niet toevallig die week eens naar de kalender kijk, vergeten we dit buiten te zetten. Ik had al zitten denken om alle data in mijn gsm te steken met een alarm. Maar toen bracht een gastblog op Leuke Wereld de oplossing. Miss Fabuleus vertelde over haar tien favoriete apps en een daarvan is Recyle.

Deze app omvat een kalender met alle data waarop ze vuilnis komen ophalen. Je kan zelf een alarm instellen om je eraan te herinneren! Hoe handig is dat niet? Daarnaast heb je een hele hoop info over sorteren en over de openingsuren van o.a. het containerpark en andere inzamelpunten.
Handig weekoverzicht!
Ik ben alvast fan! Merci Miss Fabuleus voor deze handige tip. Zijn er hier onder jullie die nog zo een fantastische app-tip hebben? Deel hem hier dan zeker!

Liefs,
Miss Pixie


Reacties

Populaire berichten