Miss Pixie Ruilt: een eerste verslag

Eind december werden er plots heel wat dingen te ruil aangeboden: op blogs, op instagram, ... Ik zelf deed hieraan mee en vond het best wel leuk om een van mijn zelfgemaakte spulletjes te verruilen voor iets dat een ander creatief brein had gemaakt. Terwijl ik aan het brainstormen was over het nieuwe blogjaar besloot ik ook hier op de blog mee te doen aan al dat geruil. Het project kreeg de naam #MissPixieRuilt.

Voor januari bood ik een gezellig warme cirkelsjaal te ruil aan. Ik gaf jullie een week de tijd om te reageren en deel te nemen aan de ruil. Achteraf gezien was dat te kort en vanaf volgende maand ga ik de deelnametijd verlengen tot twee weken. Ik kreeg op de januari-ruil twee reacties en liet random.org beslissen met wie ik zou ruilen. En de gelukkige ruilbuddy werd deze dame.
Naast haar blog heeft ze ook een kleine webshop waar ze enkele van haar zelfgemaakte spulletjes verkoopt. Veronkie gaf me de keuze tussen alle spulletjes in haar webshop om te ruilen met de sjaal. Super toch? Een groot deel van haar aanbod bestaat uit baby-spulletjes en vermits er hier geen baby in huis is, kon ik daar niet veel mee. Mijn oog viel wel direct op de leuke mokken die ze met porseleinstift opvrolijkte. Maar uiteindelijk viel mijn keuze op dit leuke tafelsetje.


Voorlopig staat het nog leeg op de tafel, maar dit weekend ga ik er werk van maken en alles opvullen. Want leuke spulletjes zijn er niet alleen om mooi te wezen, maar ook om te gebruiken. 

Ik hoop dat Veronkie even blij is met haar sjaal dan ik met dit setje! Ik kijk al uit naar de februari-ruil.

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. Leuke ruil ,heb je gemaakt.Ik kijk al mee uit naar de februari-ruil...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Patricia :)
      Ik ben al volop aan het brainstormen wat ik ga maken om te ruilen ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten