40 dagen bloggen: wat vonden jullie er van?

Afbeelding door Kathleen.

De afgelopen anderhalve maand heb ik jullie bijna dagelijks bestookt met een blogpost. Een veel hoger blogtempo dan we het hier normaal gewoon zijn op Miss Pixie's blog. Dat kwam natuurlijk door het #40dagenbloggen-project van Kathleen. Een project ontstaan in vol enthousiasme en zo ook voortgezet gedurende 40 dagen.

Hoe ik die 40 dagen heb beleefd en wat het allemaal heeft betekend voor de blog vertel ik jullie morgen op de laatste dag van het project. Maar waar ik ook reuze benieuwd naar ben, is hoe jullie - mijn lezers - dit project beleefd hebben. Vonden jullie dit tempo van blogberichten leuk, hoe vaak kwamen jullie lezen, ...? Dus stelde ik een korte enquête op die je HIER kan invullen. Ik ben zo benieuwd naar jullie antwoorden!

Hophop naar de laatste blogpost voor 40 dagen bloggen!

Liefs,
Miss Pixie

#40dagenbloggen: 39/40

Reacties

Populaire berichten