Do what you love: een travelers notebook op bestelling

Made by Miss Pixie is meer dan een Etsy-shop. Er zijn ook de workshops, homeparties én custom orders. Dat laatste vind ik echt geweldig om te doen. Op vraag van een klant van 0 af aan iets ontwerpen. Elke keer weer een uitdaging. 





Vorige week maakte ik op vraag van een van de leden van Bullet Journal België een travelers notebook. Ik werd in het begin van de week gecontacteerd en tegen vrijdag zat het pakje op de post. Daartussen werd er heel wat gecommuniceerd om tot de ultieme versie te komen.





Over de kleuren was mijn klant heel vastberaden: blauw kurkleer in combinatie met gouden elastiek en een gouden stiksel. Over de maat had ze wat twijfels. Ze wou eentje dat klein genoeg was om mee te nemen in haar handtas, maar ze wou er ook gemakkelijk inserts kunnen vinden. Na getwijfel tussen a6 en a5 koos ze uiteindelijk voor dat laatste.


Detail van het gouden stiksel.
Past prachtig bij het blauwe kurkleer.

Als afwerking koos ze voor een gouden origami kolibrie bedeltje en blauwe parel. Ik maakte als extra nog een plastieken insert met gouden draad als afwerking. Handig om losse papiertjes of stickers in op de bergen.


De afgewerkte cover


Aan de binnenzijde zit vooraan ook een flapje om bijvoorbeeld stickers in op te bergen.


Ik stopte alvast enkele flyers en kaartjes in het plastiek mapje. 
Ook interesse in een juweel of naaisel op maat? Nog op zoek naar een ideaal moederdagcadeau? Aarzel niet en neem contact op via mail op madebymisspixie@gmail.com :)

Liefs,
Miss Pixie

Materiaal:
Kurkleer - Kbas
Elastiek - Flying Tiger
Gouden draad - Veritas
Bedel en kraal - uit eigen voorraad

Reacties

  1. Heel leuk, zo op maat! Dat kurkleer is echt prachtig, in alle kleuren precies. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten