4 blogs die je als ondernemer of professionele blogger moet volgen

Als blogster, naaister en ondernemer heb ik vooral een TIY*-approach (*Teach It Yourself) gebruikt. Er valt heel wat te leren op het www via Pinterest, YouTube, ... Maar ik haalde vooral heel wat inspiratie en kennis bij andere bloggers. En dan vooral bij ondernemende bloggers. Ik som mijn 4 favorieten voor jullie op!




  1. Tuttefrut

    Kathleen is wat mij betreft een heldin! Dankzij haar cursus Meststoffen voor je blog zag ik mijn blog groeien en ging ik het allemaal wat serieuzer aanpakken. Zonder haar blog Tuttefrut en de bijhorende community zou het hier soms toch allemaal wat moeizamer lopen. Een echte aanrader om te volgen! En zeker ook inschrijven op haar nieuwsbrief ;)
  2. Benthe Bemelman

    Haar blog heb ik ontdekt via een Facebookgroepje waar je blogposts kan delen (ik weet niet exact meer welk groepje). Ik ben echt fan van haar schrijfstijl en haar foto's. Ze schrijft over personal branding, social media en de struggles van een jonge professional.
  3. Nele onderneemt

    Deze madam leerde ik kennen tijdens 40 dagen bloggen en ik ga daar sindsdien regelmatig lezen. Haar posts zijn vaak zo ontzettend herkenbaar voor mij (en ik denk voor veel creatieve ondernemers) waardoor het me vaak lukt alles wat te relativeren. Geen tutorials hier of lijstjes, maar wel eerlijke gedachten en onzekerheden van een creatieveling.
  4. The merriweather council
    Dit is de enige Engelstalige blog in de lijst. Ik leerde hem kennen via Hanne Ã©n ben sindsdien al veel gaan lezen. Ik schreef me ook in voor de nieuwsbrief en werd lid van de bijhorende Facebookgroep. Allemaal aanraders. Deze blog geeft antwoord op heel wat vragen die Etsysellers en andere webshopeigenaars zich soms stellen en is echt gericht op handmade bussinessowners. 

Volgens jullie al een van deze blogs? Welke andere blogs over ondernemen raden jullie me nog aan?

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. Aaah! Ik slaakte een gilletje toen ik mijn blog in dit lijstje zag staan, wat ontzettend leuk! Dankjewel voor je lieve woorden ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blogs van Benthe en Nele kende ik nog niet maar spreken mij wel heel erg aan. Bedankt om dit te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! Ik ken alleen Tuttefrut, maar de andere ga ik binnenkort eens bekijken. Bedankt voor de tips :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tips! Ik heb gelijk de Tuttefrut nieuwsbrief aangevraagd! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tips! Ik ga zeker eens lezen bij Nele en Benthe. Van Kathleen en Tuttefrut al van het begin grote fan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank u voor de tips. Heb er direct toegevoegd aan mijn leeslijstje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten