Happy bday to me én een cadeautje voor jullie!

Verjaardagen. Ik hecht daar veel belang aan. Vooral aan die van anderen, want niets zo leuk dan ieamand in de bloemetjes zetten toch? Maar stiekem vind ik mijn eigen verjaardag toch ook best wel belangrijk. Dus hieperdepiep voor mij want ik blies vandaag 27 kaarsjes uit!


Ik dronk gisteren een mojito met kriek én OMG wat was dat lekker!

We vierden eigenlijk zelfs twee dagen. Gisteren gezellig gaan zwemmen met het lief en daarna uit eten met onze beste vrienden. Ik werd verrast met een cadeau dat al lang op mijn wishlist stond: een cameo silhouette. Dat ik de beste vrienden en familie heb, zeg ik u! :) (Nog eens heel erg bedankt allemaal!!!)

Vandaag gingen de festiviteiten nog wat verder met een verrassingsontbijt op bed (een echte verrassing, want ik had niet eens door dat het lief al uit bed was :p) en nog meer cadeautjes. Daarna nog enkele leuke familiebezoekjes en genieten van de zon. En nu zit ik uitgeput maar zotcontent uit te blazen in de zetel met Dobby in mijn nek (want ja, het is nog niet warm genoeg he).

Maar bon, over naar de orde van de dag ;) Wie verjaart, die trakteert! En ik heb een hele leuke traktatie voor een van jullie! Ik geef namelijk een homeparty van mijn webshop Made by Miss Pixie weg voor jou en jouw vriendinnen mét een waardebon van €50 voor de winnaar.





Hoe gaat dit in zijn werk?

  • Ik kom bij jou langs met mijn handgemaakte spulletjes voor een gezellige shopavond. 
  • We spreken samen een datum af voor de homeparty. Dat kan zowel door de week 's avonds als in het weekend overdag of 's avonds. 
  • Jij nodigt jouw vriendinnen/mama/zus/buurvrouw/... uit en de rest doe ik. 
  • Naast shoppen, kan je die avond ook bestellingen op maat plaatsen. 
  • Bovenop de waardebon van €50 krijg je als gastvrouw ook nog een mooie korting op jouw totale aankoopbedrag. 

Wat moet je doen om deze homeparty te winnen?

  1. Volg de Facebookpagina van mijn shop.
  2. Laat hier in een reactie na wie jij allemaal zou uitnodigen bij je thuis voor deze gezellige homeparty.
Opgelet: deze winactie is enkel voor Belgische lezers. Deelnemen kan tot zaterdag 27/05/2017 om middernacht. Zondag maak ik de winnaar bekend.

Voor de Nederlandse volgers: niet getreurd! Op Facebook staat binnenkort ook wat leuks te gebeuren, want de 500 komt heel dichtbij én dat moeten we ook vieren!

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. Hoeraaaaaaa

    Ik zou de kids zeker mee laten shoppen. Of mijn breiclub,heel leuke bende xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals een dikke proficiat lieverd! Ik doe graag mee, ik zou onder andere onze orthovriendinnetjes uitnodigen en ook andere vriendinnen :-), lijkt me super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. [Per ongeluk mijn bericht gewist :')]
    Alvast proficiat voor je verjaardag!
    Ik zou vriendinnen, familie, collega's uitnodigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy birthday nogmaals! Ik ben zelf niet zo sterk in het geven van homeparty's, geen reclamemakermadam vooral, maar ik zou alleszins vrienden en familie aanspreken. En voor de rest een gezellige avond ervan maken zeker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie zou ik niet uitnodigen zou je beter vragen! Ik heb een heel nest aan creatieve vriendinnen die maar al te graag zouden aanschuiven bij een fijne homeparty, dus bring it on! 3 collega's, mijn naai- en haakgroepje, mijn mama, ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En in al mijn geweld vergeet ik je nu nog een fijne verjaardag te wensen! Bij deze: hiep hiep hiep!

      Verwijderen
  7. Gelukkige verjaardag!
    Geniet nog van je kei-toffe cadeaus.
    Ik waag graag mijn kans voor die leuke prijs, ik krijg hier wel wat vriendinnen, familie, buren bijeen ;-)
    Even melden dat ik Lesley De Winter heet vermits dat hier bij mijn blognaam niet bij staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten