De vijf meest gelezen bullet journal artikels op Miss Pixie's Blog

Intussen blog ik al meer dan 2 jaar regelmatig over bullet journaling. Dat zijn heel wat artikels. Tijd om eens na te gaan welke jullie favorieten waren. Dit zijn vijf meest gelezen artikels over bullet journaling op Miss Pixie's Blog.

1. Review - MUS Mijn bullet journal


Vorig jaar werd bullet journaling immens populair en kwamen er allerlei leuke bujo-spullen op de markt. Zoals deze leuke schriften van MUS Creatief. Ik schreef er een review over die door jullie heel erg gesmaakt werd. Zo zeer zelfs dat het mijn meest gelezen bullet journal post is én mijn tweede meest gelezen post in het algemeen.

Wisten jullie trouwens dat MUS Creatief ook mini-bullet journals heeft uitgebracht? Die zijn zo immens schattig! Vooral fan van die met de unicorn-kaft. Ze zijn in A6-formaat en passen in zowat elke handtas. Heel handig voor wie veel onderweg is dus.



2. How I bullet journal: Dutch door




Ik ben geen fan van weeklies, maar miste met enkel mijn dailies soms wat overzicht. Dus ging ik aan de slag met het Dutch door-systeem en maakte een stappenplan om te tonen hoe jij dit ook kan doen. Kende jij het systeem al?

3. How I bullet journal #1



Dit is die allereerste post dat ik schreef way back in 2016. Ik denk dat de free printables misschien wel iets te maken hebben met de populariteit ;) Verder vind ik het zelf een hele goeie post voor beginners omdat hij ook toont dat je geen schrift met puntjes en allerlei fancy materiaal nodig hebt om aan de slag te gaan. 

4. Level 10 life




Omdat er zo veel vragen waren rond die voorgedrukte cirkel in de Mus journals besloot ik er eens een blogpost aan te wijden. Ik gebruik level 10 life zelf al sinds ik het boek The miracle morning las. En vermits ik nog steeds heel enthousiast ben over dat boek vond ik het super om er nog eens over te schrijven.

5. How I bullet journal: Christmas pages




Ik ben blijkbaar niet de enige Christmas-lover hier want deze post met voorbeelden van hoe ik mijn BuJo gebruik voor kerstmis werd heel vaak gelezen. 

Dit zijn ze dus, jullie 5 favoriete artikels over bullet journaling. Zeg eens, zijn er nog dingen over mijn bujo die jullie hier graag eens zouden weten? Welke vragen zou je hier eens graag beantwoord zien? 

Liefs,
Miss Pixie

#40dagenbloggen 4/40
Aantal ingezette skipdagen: 0/6

Reacties

Populaire berichten