#projectblogboek: 100 Happy Days (Day 27, 28 en 29)

Ik had het al aangekondigd: het zijn drukke weken en het is hier duidelijk stiller dan het al een hele tijd is geweest. Aan inspiratie geen gebrek, aan tijd jammer genoeg wel.  Hier enkele foto's van mijn kleine geluksmomentjes van de afgelopen dagen:

Day 27:


Maandag was ik redelijk pompaf na het werk. En als ik moe ben, dan heb ik het altijd ongelooflijk koud. Gelukkig heb ik deze leuke kruik om me dan warm te houden. Ik kreeg ze twee jaar geleden cadeau voor Kerstmis van het vriendje. En ik vind het nog steeds een van de leukste cadeautjes die ik ooit kreeg.

Day 28:


Gisteren was het een dag waarbij ik van hier naar daar rende: overleg, klas overnemen, tijdens de middagpauze materialen maken, opnieuw overleg, even ondersteunen en dan alles klaarzetten voor het oudercontact en dan nog het oudercontact zelf. Ik was pas rond 19u45 thuis en dan zat koken er echt niet meer in. Dus: lang leve het frituur!

Day 29:


Ik hou van kaarsjes en dan vooral van geurkaarsen. En deze zijn mijn nieuwe favoriet! De hele woonkamer ruikt zoals een bakkerij. Echt heerlijk.

Reacties

Populaire berichten