#projectblogboek: Deel een wishlist

Je kon al eerder lezen over mijn kerstkriebels. Daarom is deze opdracht van #projectblogboek wel een zeer gemakkelijke en ook al direct een van mijn favorieten. Ik denk dat ik een braaf meisje geweest ben het afgelopen jaar en dat de kerstman dus wel zal langskomen. Om diene mens wat te helpen, deel ik hier mijn wishlist! En om het hem nog makkelijker te maken, heb ik er zelfs linkskes van gemaakt! Zodat hij op zijn oude dag niet meer te veel moet sleuren, maar gewoon online kan bestellen.

In de categorie naaien:
  • Zo geknipt van Sanne en Riet: Dit staat al even op mijn lijstje, maar ik word steeds verleid door andere boeken.
  • Zo geknipt 2 van Riet en Lies: Ik doe vanaf januari mee aan de sew along, dus dan heb ik dit boek écht wel nodig!
  • Een blinde rits-voet voor op mijn Singer: Want het wordt hoog tijd dat ik dat eens leer! Hoe ga ik anders ooit een jurkje kunnen maken?
  • Een biaslint-maker: Gewoon omdat het een handig en leuk hebbeding is!
In de categorie creatief:
In de categorie vanalles en nog wat:
Meer dingen die ik wel leuk vind, kan je terugvinden op dit Pinterestbord. Maar eigenlijk ben ik nog het meest tevreden met een klein persoonlijk cadeautje of iets zelfgemaakt. Al die dure dingen hoeven niet voor mij. Kerstmis samen kunnen vieren met mensen die je graag ziet, vind ik het belangrijkste. Die cadeautjes zijn een leuke kleinigheid om te tonen dat je om iemand geeft. De leukste cadeautjes die ik ooit kreeg zijn niet allemaal dure dingen. 

En, wat staat bij jullie op nummer 1 van de verlanglijst?

Reacties

  1. Altijd leuk om te lezen hé zo'n wishlist! Ik moet er dringend ook eens beginnen over nadenken want krijg langs alle kanten te horen 'wat wil je voor kerst?' ... Een moeilijke opdracht, al zeg ik het zelf ...

    De boeken van zo geknipt! kunnen mij niet bekoren.. raar maar waar.. Ik heb ze eens geleend van een vriendin die ze wel heeft en van de beide boeken zijn er slechts 4 projectjes die ik zou willen maken.. Zonde om aan te kopen dus!

    De boeken van Ingrid van Willenswaard zien er mij wél tof uit! Ik volg haar al een tijdje op haar blog en zij maakt echt fantastische dingen met kringloopspullen.. Ik ben er zelf ook gek op! Deze week nog porseleinen vingerhoedjes gekocht, 10 cent/stuk, niet twijfelen mee nemen dacht ik! Een nieuwe verslaving is begonnen denk ik ;).

    En ja, zoals je weet ben ik zelf ook zot van kleurboeken voor volwassenen, ik heb hier al een flink stapeltje liggen. En jaaa, die van action liggen er ook mooi bij te blinken! :)

    Dat boek, 'Moord op Miss Belgie' moet ik blijkbaar ook dringend gaan aanschaffen! Ik wist niet eens dat dit bestond! Waar bloggen al niet goed voor is! Nos-tal-gie!

    En een nieuw covertje voor je gsm, ik raad je Vista-print aan.. Ik heb zo ééntje cadeau gekregen voor mijn iPhone, met extra dikke bescherming.. Koste wel 30 euro dacht ik maar zeker de moeite waard! Als hij valt maakt mijn hart nog steeds een sprongetje maar gelukkig gaat hij nooit stuk met het covertje! :D (kan je trouwens personaliseren met een foto!)


    Ik hou ook zo enorm van kerst, wist je dat mijn kerstboom hier al staat te blinken van 11 november... hihihihi..


    Veel liefs,

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de meningen over de 'Zo geknipt' zijn erg verdeeld eh? Misschien ontleen ik ze dan ook beter eerst eens voor ik ze me koop.

      Wat, sinds 11 november? Je bent nog erger dan ik! Hier al meerdere boom-discussies gehad. Het vriendje vindt dat het een KERSTboom is en wil hem pas een week op voorhand zetten :( Maar dat zal toch gene waar zijn se ;)

      Liefs,
      Miss Pixie

      Verwijderen
    2. Ja inderdaad ... ik vind er echt bijzonder weinig aan ... Ik raad je aan om ze inderdaad eerst eens te ontlenen! Zou zonde zijn mocht je ze ook niet leuk vinden!

      :D ik kon het echt niet laten! Overtuig je ventje maar om die boom vroeger te zetten! :D

      Liefs Marieke

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten