1000 vragen-challenge (3)

Beste bedenkers van het Flow 1000-vragen boekje: waar halen jullie die vragen toch? En lieve lezers van mezelf, Eefje en Saskia: jullie weten wel welke vragen jullie moeten uitkiezen voor deze zomerchallenge. Toen ik de vraag voor deze week zag verschijnen op Instagram begon ik al te zweten. Hou jullie maar al vast!



De vraag voor deze week luidt:

"Praat je tegen voorwerpen?"

En het antwoord is... Ja, ik praat tegen voorwerpen. En dat vrij regelmatig. Erg eh? Ik heb een ontzettende hekel aan stilte. Ik word heel onrustig van alleen in een muisstille ruimte te zitten. Dus praat ik. Met voorkeur tegen mijn naaimachine, naaiprojectjes en kookpotten. Moest er mij soms iemand bezighoren en zien, zouden ze me gek verklaren geloof ik. En weet je wat nog erger is? Die voorwerpen antwoorden ook. Alleja, tis te zeggen: ik antwoord in hun plaats. (Oh jee, can't believe I'm telling this. Dit gaat me even hard achtervolgen dan toen ik opbiechtte dat ik fan was van Stürm der Liebe :p)



Daarnaast heb ik ook de neiging om tegen voorwerpen die niet doen wat ik wil eerst rustig te praten (like that will help?) en daarna er serieus tegen te vloeken en zelfs eens te roepen. Voorwerpen waar ik wel eens "ruzie" mee maak: 
  • Op nummer 1 mijn allerbeste vriend de printer die nooit doet wat ik van hem verwacht.
  • Het lamineertoestel voor dezelfde reden.
  • Mijn tablet die op de meest cruciale momenten in staking gaat.
  • Idem voor mijn blender.
  • De afstandsbediening wanneer ik ze niet kan vinden.
En wie van mijn lezers durft ook wel eens tegen voorwerpen te praten? Of tegen zichzelf (daar ben ik trouwens ook heel goed in :p)?


Wil jij mij en de andere dames ook beter leren kennen? Laat dan hieronder een cijfer na tussen 1 en 1000 en wie weet kiest het lot er wel jouw gekozen vraag uit! Reageren kan tot vrijdagavond 17u en daarna wordt de gekozen vraag bekend gemaakt op de Facebookpagina en Instagram van Eefje.

Wiens vraag wordt gekozen, mag rekenen op een kleine attentie van elke blogger die hij/zij volgt. Dus volg je enkel mij krijg je enkel iets van mij, volg je ons alledrie krijg je 3 cadeautjes!

Volg Miss Pixie op Facebook en/of Instagram en/of Bloglovin.
Volg Wollebol  op Facebook en/of Instagram en/of Bloglovin.
Volg Wereld van Sazul  op Facebook en/of Instagram en/of Bloglovin.


Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. Schuldig!! Vooral tegen de meubels waar ik veel te vaak tegenop loop, en natuurlijk is dat hun schuld en niet mijn onhandigheid! Ook vaak de naaimachines en de stofjes die niet willen blijven liggen...

    Ik denk dat ik Stürm der Liebe erger vind ;)

    Oogjes dicht en: 548

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh ja, de meubels, hoe kon ik die vergeten :p Het nummer staat genoteerd ;)

      Verwijderen
  2. Ik praat ook tegen de printer. Meestal zeg ik:"vandaag gaan we printen" de helft van de tijd luistert hij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi, gewéldig dat jij zelfs de voorwerpen doet antwoorden!! Daar wil ik wel eens bij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik praat ook tegen mijn spullen! Ik ben onlangs er achter gekomen dat dit "animisme" noemt ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten