Zomeragenda Miss Pixie's Blog

Gisteren zwaaide ik juni uit en maakte ik me helemaal klaar voor 2 maanden vakantie! Dat betekent ook wat meer tijd om te bloggen en dat is maar goed ook, want ik heb ontzettend veel ideeën die ik met jullie wil delen. Er zullen enkele rubrieken zijn, terugkerende items en losse posts en dat allemaal in een zomerse sfeer. 

Dit is wat jullie mogen verwachten:

  • Wekelijkse rubriek op dinsdag: "Van blog tot boek".

    Daarbij interviewde ik enkele geweldige blogsters die een boek schreven of aan het schrijven zijn. Stuk voor stuk fantastische madammen met fantastische verhalen! Nu dinsdag start ik met een interview met een van mijn blogidolen: Kelly Deriemaeker van Tales from the crib!
  • Wekelijkse rubriek op donderdag: "De 1000 vragen zomerchallenge" ism Eefje en Saskia.

    Bij de laatste editie van Flow Magazine zat een boekje met 1000 vragen aan jezelf. Ik wou daar iets leuk mee doen op de blog, maar raakte er niet echt aan uit. Toen zag ik bij Eefje haar zomerchallenge online komen waarbij ze elke week een vraag beantwoord die haar lezers kiezen. Samen met Saskia besloot ik om deel te nemen. Morgen kan je hier de 1e vraag lezen en kunnen jullie zelf een cijfer doorgeven.
  • Wat er vanonder de naaimachine rolde...

    Soms ontstaan er onverwacht items die blijven terugkomen en deze is er zo eentje. In dit item kan je updates lezen over alle naaisels die ik maakte. En ik hoop dat ik veel van deze posts kan schrijven!
  • #projectblogboek

    Het is al eventjes geleden dat ik van #projectblogboek deed, maar deze zomer zou ik graag de draad terug opnemen.
  • Leuke DIY's en gratis patroontjes.
  • Reviews van boeken, workshops, patroontjes, ...
  • Updates over mijn parcours naar zelfstandige in bijberoep (ik zoek nog naar een leuke titel).
  • Enkele suikervrije updates en recepten.
  • Miss Pixie Ruilt
En verder zal je op verschillende plaatsen gastposts van mijn hand kunnen lezen. O.a. bij:
Zijn er nog zaken die jullie deze zomer graag zien verschijnen? Dan hoor ik het graag!

Ik wens iedereen alvast een geweldige zomer toe.

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. dat ziet er een enorm leuk programma uit,
    ik kijk er alvast naar uit!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook nog eens v project blogboek moeten doen, te lang geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga denk ik vanaf september er een vaste dag voor inlassen of ik ben over 10jaar nog bezig ;p

      Verwijderen
  3. Wow, dat ziet er een vakantie vol interessante en leuke bloglectuur uit! Ik zie er al naar uit!x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Florine :) En als kers op de taart heb ik zo veel ideeën dat er bijna elke dag een blogpost zal verschijnen!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten