Miss Pixie Ruilt editie juli

Het is weer eens tijd om te ruilen :) Deze maand wou ik iets genaaid ruilen en het moest iets zijn dat bij de vakantie en de zomer past. Het eerste idee was een toiletzak, maar dat bleek onuitvoerbaar wegens een gebrek aan een passende rits. Daarna rommelde ik wat in mijn opbergbox met spulletjes die ik op Dawanda verkoop en ik diepte een superhandige totebag er uit.

Deze tas is een van de eerste naaisels die ik maakte. Ik zelf heb ook zo'n een modelletje, maar dan in een Mickey en Minnie stofje. En het is echt een keihandige tas, zeker om mee te nemen op vakantie. Er geraakt ontzettend veel in dus ze is zeer bruikbaar als strandtas. Ik zeul mijn exemplaar al een tweetal jaar mee (en mijn handtassen zijn altijd goed gevuld) en het leeft nog steeds.

En zo ziet het exemplaar dat ik te ruil aanbied er uit:

Vogeljes stof (geen flauw idee meer van waar die komt)
Blauwe Stof - Ikea

De voorzijde heeft een vrolijke vogelprint en de achterzijde is blauw. Vooraan voorzag ik nog een handig zakje voor kleine prullen in te stockeren. Afwerken deed ik met kant en zelfgemaakte tassenhengsels.

Interesse om te ruilen? Dat kan. Wat je hiervoor moet doen:
  • Volg mij op Facebook of Bloglovin.
  • Reageer onder dit bericht waarom je wilt ruilen en waarmee.

Het hoeft niet per se iets handgemaakt zijn waarmee je wilt ruilen. Zolang het maar origineel is. Op woensdag 15/07/2015 om 15u maar ik op mijn Facebookpagina mijn ruilbuddy bekend.

Liefs,
Miss Pixie

(Wie al reeds eens mijn ruilbuddy was, kan niet meer deelnemen. Kwestie dat iedereen een kans krijgt)



Reacties

  1. Ziet er zeer fijn uit. Hier wil ik wel aan meedoen. Nog even denken wat ik kan ruilen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel ruilen tegen handgemaakte kersoorbellen of roosjes oorbellen (zwart of blauw) groter model

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh juwelen, leuk ♡
      Je kan nooit genoeg oorbellen hebben!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten