1000 vragen-challenge (4)

Het is donderdag, dus dat wil zeggen dat het weer tijd is om een vraag uit de 1000 vragen-chellenge te beantwoorden. Deze keer kwam de lucky number van Unique Marieke. Awel Marieke, dat is nu eens een keigemakkelijke vraag die jij gekozen hebt voor deze week. Eentje waar ik met gemak kan op antwoorden.






"Om welk uur sta jij op?"



Doorheen de week staat mijn wekker om 6u45. Maar ik ben een snoozer, ik duw nog zo'n 2 of 3 keer op snooze voor ik opsta. I know, slechte gewoonte. Meestal ben ik dan rond 7u15 uit bed. Al moet ik wel toegeven dat ik tegen het einde van de week (en tegen de vakanties aan) ietsje later uit mijn bed rol. Gelukkig heb ik 's ochtends niet veel tijd nodig.



In het weekend dan slaap ik uit. Dat durft dan wel eens tot de middag zijn. Het lief en ik konden in het begin dat we samenwoonden soms echt tot keilaat in ons bed blijven, maar tegenwoordig valt dat steeds minder vaak voor.



Tijdens de vakanties wil ik mijn vrije dagen niet verslapen en sta ik meestal op tussen 9 & 10 uur. Dat is toch nog een redelijk uuur eh? Ik moet er misschien wel bij zeggen dat ik nooit voor middernacht in bed lig tijdens de vakanties en het weekend.


Ik ben dus duidelijk een avondmens. En hoe zit het bij jullie? Ochtendmensen of net als mij avondmensen? Om welk uur staan jullie op?

Wil jij mij en de andere dames ook beter leren kennen? Laat dan hieronder een cijfer na tussen 1 en 1000 en wie weet kiest het lot er wel jouw gekozen vraag uit! Reageren kan tot vrijdagavond 17u en daarna wordt de gekozen vraag bekend gemaakt op de Facebookpagina en Instagram van Eefje.

Wiens vraag wordt gekozen, mag rekenen op een kleine attentie van elke blogger die hij/zij volgt. Dus volg je enkel mij krijg je enkel iets van mij, volg je ons alledrie krijg je 3 cadeautjes!

Volg Miss Pixie op Facebook en/of Instagram en/of Bloglovin.
Volg Wollebol  op Facebook en/of Instagram en/of Bloglovin.
Volg Wereld van Sazul  op Facebook en/of Instagram en/of Bloglovin.

Liefs,
Miss Pixie

Reacties

  1. Ik kies voor nummer 22.Ben benieuwd wat dat gaat geven.Ik sta altijd direct op als mijne wekker afloopt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta meestal na 1x snoozen op. Het is wel elke dag anders, omdat ik ook verschillende werktijden heb. Wat een leuke challenge, dit lijkt me erg leuk om op mijn eigen blog te doen. Is dat een boek? Mits dat mag natuurlijk. Ik wil niet zomaar ideetjes pikken! ;-) Ik kies voor nummer 546!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een boekje dat bij de vorige Flow zat.
      Je neemt best contact op met Eefje van Wollebol, want zij organiseert de challenge ;)

      Verwijderen
  3. Ik wil wel een avondmens zijn, maar ik moet ook ochtendmens zijn... heerlijke herinneringen aan de tijd toen ik nog kon blijven liggen in het weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel een avondmens zijn, maar ik moet ook ochtendmens zijn... heerlijke herinneringen aan de tijd toen ik nog kon blijven liggen in het weekend :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Momenteel ben ik constant in vakantie omdat ik in zwangerschapsverlof ben. Toch sta ik dagelijks tussen 6u30 en 7u30 op, ik ben dan ongeveer wakker en eens ik goed wakker ben kan ik moeilijk blijven liggen, dan lonkt de koffie. Als ik aan het werk ben is het afhankelijk van mijn werkschema welk uur ik opsta. Als ik de vroege heb is dat om 5u15 en anders sta ik om 7u op als de zoon naar school moet gebracht worden tegen 8u30. Ik kies vraag: 666 :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten